Қоңыраулардың 100%-ын автоматты бақылау
Қоңыраулардың 100%-ын автоматты бақылау
Телефония және CRM жүйелерімен интеграция
Қызметкерлерді оқыту мен бақылауға жұмсалатын шығындарды азайту
Сатылымдарды және клиенттердің адалдығын арттыру
Наразы клиенттерге жедел әрекет ету
Қазақ тілін нарықтағы үздік шешімдер деңгейінде қолдау
Сөйлеу талдауы өзара әрекеттесудің едәуір бөлігі телефон арқылы жүретін компаниялар үшін ерекше өзекті:
Қызмет көрсету сапасын бақылау, тәуекелдерді азайту
Регламенттердің сақталуын тексеру
Конверсияны арттыру
Кеңестердің дұрыстығын бақылау
Операторлардың тиімділігін арттыру
Жүйе басшылыққа клиенттермен байланыстың нақты көрінісін көруге, проблемалық нүктелерді анықтауға және процестерді оңтайландыруға көмектеседі